Jeg har jo helt glemt å legge ut bilde av mitt bidrag som gjestedesigner hos Messy's Mini Missions.
Det var super gøy å være gjestedesigner! Håper jeg får muligheten flere ganger! ☺
*I completely forgot to post my GDT for Messy's Mini Missions! It was a hoot to be a guest designer! Hope I'll get the chance again some time! ☺*

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar